Re: Sort skærm efter skift mellem virtuelle konsoller

On Tue, Oct 30, 2001 at 10:29:38PM +0100, David List wrote:
> Jon Bendtsen wrote in <20011030203745.A27129@xxxxxxxxxxx> on Tuesday 30
> October 2001 20:37  in sslug.teknik:

> SuSE Linux 7.3 professional med kerne 2.4.10-64GB-SMP

Der har meget for nyligt vaeret en traad om det paa l-k, synes
jeg at huske. Praecis noget med SMP, virtuelle konsoller, X
og en deadlock. Jeg synes endda at Andrew Mortin postede en
patch som han selv synes var tvivlsom, men vist virkede...
Men jeg kan ikke finde den i arkiverne og sidder og bliver
lidt i tvivl. Kan nogle af I andre l-k-lurkere hjaelpe?
Stoerner?

I alle fald: Har du mulighed for at opgradere din kerne til
noget resende nyt? Evt. en -ac? Maaske er fixet blevet
samlet op i en nyere kerne...
--
        Rasmus(rasmus@xxxxxxxxx)

"A statesman... is a dead politician. Lord knows, we need more statesmen."
   -- Bloom County