mount af vfat med read-write

Hejsa.
Nu har jeg efterhånden afprøvet alle muligheder af options i /etc/fstab og
på mount uden held.

Jeg er ude efter at mounte et vfat drev, så almindelige brugere har
læse-skrive adgang. Jeg kan sagtens mounte det, så root har adgang, og
almindelige brugere har read-adgang.
Min fstab ser lige nu således ud:
/dev/hdc2 /mnt/f vfat defaults 0 0

Jeg har prøvet at erstatte defaults med rw og forskellige andre
options, men selv om /mnt/f har o+w rettigheder inden jeg mounter, så
bliver w rettigheden fjernet når jeg kører mount, og alle filer og foldere
på mit fat-drev har heller ikke skriverettigheder.

Enhver hjælp vil blive modtaget med kyshånd herfra :-)

Mvh Rasmus

Follow ups