Re: Driver til Canon BJC-4400 printer med scanner funktion

>Jeg har en ink-jet printer, Canon BJC-4400, som kan monteres med et scanner
hoved.

>Printer delen fungerer upåklageligt under Linux, men scanning vil jeg også
gerne have til at virke.

>Er der nogen af Jer som har haft den type af scanner til virke under Linux,
i mit tilfælde Debian 2.2R3?

>Scanneren kører fint under et andet operativ system, WinNT
>
>Jeg har ledt efter et svar mange steder, men intet fundet, måske en her
på listen har et "hint" til hvor jeg skal lede.

>Printeren er iøvrigt tilsluttet en ganske almindelig printer port

Måske kan TurboPrint det du efterspørger. I hvert fald er din printer listet
under "understøttede printere".

www.turboprint.de

Det er payware, men ikke specielt dyrt.
Jeg har fået min mors Canon S400 til at virke under Debian 2.2r3 med dette
driversystem.

Hilsen Johnny :o)

Follow ups