KDE3 i18n da kan ikke bygges

Mon ikke Erik K. Pedersen (vores allesammens KDE oversætter) kan svare på
dette:

Jeg har trukket kde ud af CVS og kan ikke oversætte kde-i18n/da
Der bliver lavet et link i kde-i18n/da/docs/kdelibs/api
 install-dep.entities ->
/home/abach/kde3/share/doc/HTML/en/api/install-dep.entities

Hvilken pakke skal jeg oversætte og installere først for at få denn fil til
rådighed under .../share/doc/HTML/en/api ?

Jeg har endnu ikke besluttet mig for om jeg vil udvikle på KDE eller
oversætte, men indtil videre kæmper jeg blot for at få bleeding edge KDE til
at køre sideløbende med KDE 2.2.1.

/Andreas