Re: HP LaserJet 1200 USB

asem wrote:

> når jeg prøver at printe ud fra printtool sker der intet på printeren.
> men der kommer en dialogbox frem hvor der står at den har afsendt en
> PostScript side.
>
> jeg har prøvet at sætte et parallelt kabel på og der var der ikke nogen
> problemer med at printe test siden fra printtool.
>
> jeg har prøvet at printe i windows med usb port hvor der heller ikke var
>
> nogle problemer.

Prøv at checke din /proc/bus/usb/devices fil - og se om systemet
overhovedet anerkender at der er noget tilsluttet din USB (jeg kan nævne
at jeg installerede en HP OfficeJet på USB på et standard RedHat 7.1
system uden problemer med hensyn til USB)

Lad os vide hvad din usb devices fil siger - så vil det være lidt
lettere at komme med yderligere forslag.

Hilsen
Jesper K. Pedersen
SolNet Data Service