proftpd

Hejsa

Jeg har netop hentet kildekoden til proftpd 1.2.4. Jeg kørte

eliasen>./configure
eliasen>make
eliasen>make install

og alt gik godt. Nu har jeg så lidt filer i /usr/local/{bin,sbin,man}

Men hvad så nu? standalone/xinetd? (Jeg har en redhat 7.1) Hvad er bedst
til hvad? Og hvad skal jeg rette hvor for at få den til at virke? Både som
standalone og som xinetd.

Jeg er ude i noget med at skulle have et script ind i /etc/rc.d/init.d til
proftpd og så have links i /etc/rc.d/rc.{hvad?} til det script??

Måske have noget ind i /etc/xinetd.d/ kataloget også?!? Hvis den skal køre
xinetd så ville det nok være en god ide - er det nok bare at kopiere
/etc/xinetd.d/telnet til /etc/xinetd.d/proftp og så ændre de to gange
"telnet" til "proftp"??

Kommentarer ville være rare.

På forhånd tak.

--