RE: fetchmail-problem i Redhat 7.2

Hejsa,

Kan du få mails ind i din lokale mailbox fra kommandoprompten eller fra
diverse scripts (f.eks. i PHP)?

Hvad står der i logfilerne?

Jeg vil skyde på at der er et symlink til sendmail som måske er røget af
i svinget....

Hvis du stadig sidder fast, så giv os noget mere detaljeret info (kører
du sendmail, qmail, eller...?)

M.v.h.
Morten

http://www.fuzz.dk