Re: HJÆLP FUCK UP i mit CDROM mount

On Sat, Nov 10, 2001 at 05:05:41PM +0100, Lars Preuss Heglund wrote:

> Nu har jeg rettet min fstab til så den ligner ovenstående, men det virker
> stadigvæk ikke. Jeg kan ikke engang gå manuelt ind med cd /cdrom, og der
> efter prøve at liste op hvad der står.

Du skal mounte cd'en før du kan se hvad der ligger på den.

> Er det virkeligt nødvendigt at slette hele installationen og prøve igen, for
> at se om der skulle virke denne gang? (det har jo virket før (altså i
> Software Manager) dog ikke med direkte adgang).

Nej, det er det ikke

> Hvad med hensyn til supermount?

Jeg kender den ikke.

Jeg vil anbefale at du mounter den cd du skal bruge på /cdrom
evt. /mnt/cdrom, det ser ud til at være der dit program leder
efter data, og så starter programmet.

ion++

"klip unødig text væk", "svar nedenunder" og "ingen krydspost"
http://usenet.dk/netikette/quote.html