Re: problem ed pic o hjælp

On Sat, Nov 10, 2001 at 08:12:23PM +0100, Frank Damgaard wrote:
> Men det kommer an på hvad man ellers vil bruge teksteditoren til.
> Skal man alligevel lære nyt, så er emacs et godt valg.
> Mange emacs tasturgenveje anvendes også i andre programmer som
> shells, mozilla/netscape mv.

Men hvis man er blind og har et andet interface til computeren end et
alm. tastatur, så er emacs nok ikke nogen god ide da emacs kræver at man
trykker på mere end en tast samtidig. "vi" er der i mod et godt valg da
den klares med et tastetryk af gangen.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - esh@xxxxxxxxxxxxx - ESH14-DK

"Er det reelt nok at ville benytte en XML-parser som
MSXML3 på en Linuxbox?"

"Ja jeg har ofte gjort det samme og som jeg oplever
det virker næsten alle MS produkter under
linux bare man husker de skal være binære."
- Mads Jacobsen og Andreas Overgaard på SSLUG-Teknik