Re: hvor lang tid tag det ?

nej desværre ikke , det eneste der kommer til at ligge er
/etc/shadow.lock , hvilket bare ind holder pid # , og top siger sån her

  PID USER     PRI  NI  SIZE  RSS SHARE STAT %CPU %MEM   TIME COMMAND
25066 root      18   0  2760 2760   528 R    99.4  1.0 810:52 pwconv

tror du det er forkert når den ikke skriver noget til /etc/shadow ?

/Per Jørgensen

--
  .-"""-.     Per Jørgensen
 /* * * *\