Re: Win2000 Og Grafisk SSH

On Fri, Nov 16, 2001 at 06:54:02PM +0100, brian sørensen wrote:
> Er der nogle der ved hvilket software jeg skal bruge hvis jeg skal logge ind
> Fra en Win2000 Maskine til en Linux ( Suse 7.3) Maskine med grafisk bruger
> flede ??
Hvad er det helt precist du vil? SSH'e over terminal, for saa er det
putty (google: putty) eller cygwin's (www.cygwin.com) ssh du skal have
fat i.

Hvis det er X du vil have over saa er det billigste bud nok
xfree86.cygwin.com. Det kan du nok ogsaa faa til at arbejde sammen med
cygwin's ssh, saa den laver x-forwarding.