Re: apache og namedvirtualhost

On Wed, Nov 21, 2001 at 06:55:53PM +0100, Dennis Micheelsen wrote:
> jo ser du .. hvis jeg skriver ip-adressen på min server (lokalt) for
> jeg min virtuelle servers forside, det samme gør jeg hvis jeg skriver
> mit domæne navn og min virtuelle servers domæne navn ...
> hoveddomæne: www.privnet.dyndns.dk
> virtuelt domæne: gruppe115.privnet.dyndns.dk

Opret en VirtualHost i httpd.conf der peger på dit "hoveddomæne", så vil tingende virke.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - esh@xxxxxxxxxxxxx - ESH14-DK

"Tilgiv mig min uvidenhed, men man kan vel forhåbentlig logge
ind på en NT med telnet - ellers kan det vel vanskeligt kaldes
et server-operativsystem." - Allan Olesen