Re: Langsom 2D under X med Nvidia GeForce DDR

Nej det er ikke det flimmer man normalt ser når man kører uden sync. Det er
skærmopdateringen der er langsom. Men måske er der noget om det alligevel,
nemlig at det kan betale sig at deaktivere sync. Jeg sidder ikke lige ved
maskinen, så det kan ikke testes lige nu.

/Reiche

Follow ups