Re: Hvordan får jeg "reboot"-options i min KDE-login manager?

Lars Høyrup Jensen wrote:

> Jeg har for nylig installeret RedHat 7.2. Under installationen valgte jeg
> grup som bootloader. Senere hen ændrede jeg dette til LILO, og det virker
> fint. Men  jeg mangler noget: ved min gamle RH 7.1 installatioen kunne jeg
> i KDE login-manageren vælge, hvilket styresystem, jeg ville boote op i,
> når jeg trykkede reboot (f.eks. win2k eller linux), sådan så LILO blev
> "overridet". Den mulighed har jeg ikke længere.
>
> Hvordan får jeg den tilbage?
>
> Mvh Lars Høyrup Jensen

Well, en Linux-kyndig ven hjalp mig, og så kan jeg jo lige så godt dele
løsningen med jer andre. Filen

/etc/kde/kdm/kdmrc

skal rettes. I min fil (RedHat 7.2) skulle jeg blot fjerne udkommenteringen
på linien:

#UseLilo=true

Bingo, så får jeg mine "reboot options" tilbage!

Mvh Lars