Re: Opsætning af servere

PS.
Et lille 'begyndertip' jeg selv frydede mig meget over ;)

Når du kan telnette til din boks på port 25, så er sendmail på banen.

Hvis du prøver det : 'telnet www.plaintex.dk 25'
Svarer din boks : 220 pc-00002 SMTP deamon ready

Så du burde da kunne noget mail.

PPS: Er der en speciel grund til at din SMTP deamon bruger
WWW.plaintext.dk, men ikke svarer på plaintext.dk

--
   }\/\/{
   |    |    Michael Gade
   (.)(.)    Software Developer