Re: langsom 3D

Hejsa.

De der ls -s /usr/lib/ osv giver at den bruger NVdriveren, men jeg tror at
jeg har fundet problemet, for en lille detalje som jeg ikke lagde mærke
til før nu er at den ikke finder min AGP port i kernen, den skriver noget
med at unsupportet VIA chipset og så noget med AGP, så jeg tror at jeg
skal finde en måde at få den AGP igang, for det må være det.

Nogen der ved hvordan man får AGP igang på et Via Apollo Pro266 chipset,
som der sidder på et Asus CUV266-d bundkort.

MVH: Lasse Stig Thomsen