Re: Brugere

On Tue, 27 Nov 2001, Emil S. Hansen wrote:

> Her er lidt mere context, jeg syntes ikke mit citat er helt galt.
>
> <SNIP http://www.sslug.dk/emailarkiv/teknik/2001_11/msg00610.html>
>
> Det kommer ikke til at gøre en forskel.
>
> Iøvrigt er det meget rart at slippe for den slags brugere.
> </SNIP>

Hmm. Jeg mener at jeg stadig har ret, men jeg kan godt se at man skal vide
hvad jeg mener for at forstå det ;-)

Jeg mener at den modsatte gruppe af den der er nævnt i første citat
egentlig ikke bliver savnet af mig.

Oh well, citer mig bare for at være vildt efter desktopbrugere...

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
The US population is 4 % of the global one. They produce 23 % of the global