Problem med switch-box: cs-114a

Hej,

Er nogen stødt på det samme problem som jeg har fået:

Jeg har 3 computere tilsluttet til en Master View model: cs-114a

Når jeg bruger disse 3 computere installeret med Microsoft Windows (win98,
win2000)
er der ingen problemer.

Hvis jeg installerer Redhat Linux ver. 7.2 eller FreeBSD ver. 4.4 på en af de 3
computere,
forsvinder musepointeren, eller bevæger sig rundt i øverste højre eller venstre
hjørne!!!
På de 2 andre computere med Microsoft Windows virker alt som det skal.

Jeg har prøvet at skifte PS/2 musen ud med en anden, det hjalp ikke.

Jeg har prøvet at installere linux på en anden computer med det samme resultat.
Musepointeren forsvinder, eller bevæger sig rundt i øverste højre eller venstre
hjørne.

Herefter prøvede jeg at sætte en PS/2 mus direkte til computeren (inst. med
linux)
herefter ingen problemer!!!

På forhånd tak

Carsten Skov