Re: Filsystemer

On Wed, Nov 28, 2001 at 01:50:51PM +0100, Troels Arvin wrote:
> På nye installationer, generelt: ext3.

Hmm, rimeligt ungt filsuystem men en meget fed migration path fra ext2.

> Hvis der er særlige krav om høj skalérbarhed, så ville jeg nok kigge på
> XFS eller JFS.

XFS kender jeg ikke meget til. Efter hvad jeg har kunne forstå
fra JFS udviklingen så er JFS ikke særligt stabilt endnu, og husk lige
på at det OS/2 JFS og ikke AIX JFS der er blevet portet.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - esh@xxxxxxxxxxxxx - ESH14-DK

"Iøvrigt er det meget rart at slippe for den slags brugere." -
Mads Bondo Dydensborg om desktopbrugere.