Re: Quake III er stadigvæk langsom

Hvilken kerne anvender du? Hele serien af 2.4.x af kerner har haft større
eller mindre problemer når der anvendes større mængder hukommelse. Det
behøver ikke være mere hukommelse end der er RAM i systemet.

Du kan iøvrigt se diskussionen omkring ændringer i kernen på denne URL:
http://www.uwsg.indiana.edu/hypermail/linux/kernel/index.html

Dette er et arkiv over mails der bliver sendt på mailinglisten for
udviklingen af kernen, og det er derfor også stedet hvor du vel se indslag
fra Linus selv. Specielt styringen af hukommelsen har været et meget aktivt
emne.

/Reiche

Follow ups