Cannot send dump request

Hejsa

Jeg har lige kompileret kerne 2.4.16 på min Dell Inspiron 8000, og får
nu ved boot beskeden; "cannot send dump request", og så kommer mit lo
(local loopback) interface ikke op. Er der nogen, der ved, hvad det kan
skyldes.

På forhånd tak for hjælpen og god jul ;)
--

mvh Kristian

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Kristian Kristensen
Room 207, Center for Tele-Information (CTI)
Building 372
Technical University of Denmark, DTU
2800 Lyngby
DENMARK
Phone: +45 4525 5209
E-mail: kristian@xxxxxxxxxx

Linux IS userfriendly, but it chooses its friends with care!

rm -rf /bin/laden

Follow ups