Re: Lagersegmentfejl = dårlig HD ????

onsdag den 5. december 2001 01:49 skrev du:

> Du kunne jo proeve at opgradere kerne. Den 2.4.7 der foelger med RH7.2,
> kunne vi crashe konsekvent ved at give den nogle lidt store compile-jobs
> (okey, det var ca. 140-150MB paa en 128MB maskine, men den skulle kunne
> klare det). Det hjalp da vi opgraderede kernen.
øøøøhhmmmm....  Hvordan sikre jeg mig så at jeg får det hele med i den nye
kerne??  Jeg kan vel ikke lave en 'oldconfig' når det er en ren install fra
cd'en.....

Hvis jeg starter 'linuxconf' og ændre 'hostname' så kommer fejlen HVER
gang......
Har compileret en kerne til min mandrake 8,  det tog 8 gange og en masse bøvl
inden den virkede og jeg fik det hele med.. :-)

Venlig Hilsen
Jan Jensen
LinuxFreak