Re: Hvilken IMAP server

> Det er jo din mening.

Jeg vil nu kalde det et fakt, hvis man tænker over
fordele og ulemper ved at vælge den ene eller den anden
løsning.

> Hvorfor er maildir det bedste ?

det er smartere lavet. Hvis du sletter en mail inde i midten
skal du ikke parse 0978976986 linier for at slette en email,
og kæde det sammen bagefter. Du faar EN bad sektor, og HELE
din email er trashed, fordi det skader mbox filen (jaja, den
er i text format, så du kan læse det igennem, men måske bliver
2 emails til en) Det sker ikke med Maildir.

Du kan arbejde på maildir's med flere forskellige programmer
på samme tid. Du behøver ikke parse 98759888843 linier for
at finde den sidste email.

Mailbox er EN KÆMPE STOR FIL.
Maildir er et bibliotek med en fil for hver email.

JonB