Re: flere spørgsmål om pine

On Sat, 8 Dec 2001, Thomas Sørensen wrote:

> Hvad står Role for i pine hvad kan gøre med det?

Det står vel for "rolle". Jeg bruger det til at have forskellige
signaturer når jeg replyer på breve der er sorteret ud i forskellige
foldere. Så, mine signaturer til sslug er anderledes end mine signaturer
til f.eks. familien.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Ignore cries of wasted bandwidth! This is pure drivel that will always be

  - The Subtle Art of Trolling  (http://www.altairiv.demon.co.uk/troll/)