Ops�ing af mailservere p�inux

OS: Mandrake 8.1
Installeret: Imap 2000 og Postfix
domain: help.dk (tænkt men jeg ville gerne have haft det ))
mx record: mail.help.dk
Navn på linuxbox: need.help.dk
Linuxbox kører som samba PDC me encrypted passwords - det virker fint, win9x pc kan logge på.
Har DSL med en offentlig ip
Internet forbindelse på router der kører NAT og DHCP. Linuxbox har statisk ip - klienter dynamisk

Måske er det trivielt at få mailserverne til at fungere men jeg kan ikke få dem til at virke.

ad IMAP: I instruktionen står, at den blot skal installeres, og der intet er at konfigurere. Imap service står til: Enabled og On
demand.

ad postfix: i standardopsætningen har jeg rettet følgende:
- myhostname = mail.help.dk
- mydomain = help.dk
- inet_interfaces = all
- mydestination = $myhostname, localhost.$mydomain, $mydomain
- mynetworks_style = subnet

der er oprettet nogle brugere på linux.
Jeg tror jeg har forstået, at hver bruger skal have en mailbox under /var/spool/mail. Skal disse dannes manuelt eller hvordan?
Skal der oprettes en slags postbruger for at kunne sende post - og hvordan gør  man det?

Hvis jeg laver en telnet mail.help.dk smtp får jeg ikke svaret 220 etc. fra Postfix

Min slutintention er følgende:
I epost kontoen i Outlook som både imap og smtp server at kunne angive mail.help.dk i stedet for post.tele.dk og få det til at
virke. Nogen hjælp her?

Follow ups