manglende kerne-option

Hejsa.
Jeg er ved at sætte en ældre maskine op til at tage sig af nogle få
services. Jeg ville have netfilter på den, og har derfor hentet kerne
2.4.16. Den oprindelige er Redhats 2.4.7-10.
Det er en Pentium MMX 166 maskine, med 64MB ram. Filsystemet på den eneste
partition udover swap er ext2.
Jeg har kompileret kernen med de options jeg mener er nødvendige, og valgt
arkitektur og filsystemer så de passer med maskinen.
Men når jeg forsøger at boote den nye kerne, genstarter maskinen med det
samme. Der når lige at stå ca. 3 linier, som jeg desværre ikke kan nå at
læse, men det ser ud som om der står nogle informationer om kernen.
Den oprindelige RH udgave af 2.4.7 virker fint uden problemer.

Er der nogen der kan sige mig, hvad det er for en (eller flere) options
jeg har glemt eller givet for meget til kernekompileringen, der gør at den
ikke kan boote på den nye kerne?

Kernen er kompileret med 'make dep && make bzImage && make modules && make
modules_install' uden fejl, og efterfølgende er bzImage flyttet til /boot,
og der er indsat linier i /boot/grub/grub.conf, som svarer fuldstændig til
dem der stod der for 2.4.7

Mvh Rasmus

Follow ups