Litteratur anbefaling til samba og YP / NIS

Hej!

Jeg skal til at sætte et par Linux servere op og kunne godt tænke mig et par anbefalinger af litteratur jeg bør købe inden.
Den ene skal kører samba, for 120 win klienter
og så skal der være en mail server. Jeg skal selvfølgelig køre noget yp / NIS således man kun skal oprette bruge på en af serverne.
Hvilke bøger vil i disse tilfælde give mig mest viden? (Jeg har en pæn stor viden om samba, men er lidt af en novice i yp/nis)

/Lasse

Lasse Taul Bjerre, Groenjordskollegiet 4104, 2300 Copenhagen S.
E-Mail: lasse@xxxxxxxxx  -  WWW: www.bjerre.cx/lasse
Phone: +45 32876555 - FAX: +45 32876555 - Cellular: +45 28157650