Re: php før inc i apache med konqueror

Magnus Østergaard skrev:

> Jeg har så to filer; test.php og test.inc (test.inc bliver included i
> test.php)
>
> Hvis jeg så laver et link til <a href="test">test</a> så henter
> konqueror test.inc og ikke test.php. (Andre Linux og Windows browsers
> jeg har tested henter test.php)
>
> Nå, men så til mit spørgsmål; Hvordan bestæmmer jeg hvilken fil som skal
> læses først? (Jeg mener kataloger kommer først).

Du definerer filtypen, der svarer til efternavnet "inc", til
at have en lavere kvalitet end den der svarer til
efternavnet "php". Her er der et eksempel fra opsætningen af
min Apache.

   AddType "text/html; charset=ISO-8859-1;
q=1.0"                .html
   AddType "text/x-server-statistics; charset=ISO-8859-1;
q=0.5" .stats

> Kan man være sikker på at apache selv klarer det med endelserne?

Ja.

Jacob (der overvejer at droppe Apache til fordel for AWS)
--
"Any, sufficiently advanced, technology is indistinguishable
from magic."