sslug-teknik team mailing list archive

Re: grimme fonte (fwd)

On Sun, 16 Dec 2001, Lasse Stig Thomsen wrote:

> Jeg ved godt at en enkelt font extra ikke betyder så meget, men jeg vil
> helst holde alt nede på et lille niveau da det jo er en laptop jeg kører
> på. (jeg er meget hys på det område)

Hallo! Det er en inspirion 8100 du snakker om, ikke? De kommer ikke med
mindre end 866 Mhz, 128 MG, 20 GB, 16 MB Geforce 2, 15" 1400x1050.

Den kan trække alt. Sgu!

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
This is JohnC IMHO, I compaired tri-word groupings here and in his plan and

   - /. posting discussing the likelihood that an AC post that claimed to be
posted by John Carmack during his honeymoon (and having the login info at
home) was actually from him.