Re: Filsystem - underligt regnskab i diskplads

On Sun, 2001-12-16 at 17:41, Peter Makholm wrote:

> Er der programmer der kunne tænkes at have filer åbne i de kataloger
> du har slettet?

Det er da ganske tænkeligt at nogle filer har været åbne da jeg
slettede dem,  idet khttpd webserveren henter sine filer i
disse kataloger, men jeg kan ikke huske nu om den var slukket
eller ej.
Hvad skal jeg så?
# sync;

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Ring to rule them all, One Ring to find them,
   One Ring to bring them all and in the darkness bind them.
http://studyworld.com/basementpapers/papers/stack33_31.html