Re: Win4lin

Kim Langtved Johansen wrote:

> Hej...
>
> Jeg ville lige hører om der er nogen der har noget erfaring med Win4Lin,
> hvor godt det kører, hvor stabilt og hvis der ellers er andet der er vær at
> nævne?

Jeg er udemærket tilfreds. 3.0+ versionen kører stabilt.
Hvis man udelukkende skal køre MSIE og Office er der
ingen problemer. Jeg kører på en 450 MHz PII, 384 Mb ram,
og der fejler hastigheden ikke noget.

Man kan ikke køre fx spil og directX ting i Windows.

Installationen kræver, at man enten kører nogle udvalgte
distributioner med standard kerner, eller selv kan patche
og lave en ny kerne.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk