Re: [TEKNIK] hmmm kan ikke k�n config script

Hejsa Henrik,

reply on Saturday, December 22, 2001, 6:56:31 PM:

Henrik> Hi.

Henrik> Du skal køre den 'configure' som ligger i toppen af dit source tree

Henrik>   ..../apache_1.3.22/configure

Henrik> Den burde være ok..    (nu har du vel pakket arkivet ud, og forsøgt
Henrik> at køre configure som samme bruger, ik?)
yep root ... men det er via ssh .. ved ikke om det har noget at sige

--
Hilsen,
 Dennis                            mailto:sak@xxxxxxxxx