Re: SuSE - hp laser printer -samba

Rune Tønnesen wrote:

> Så er du nød til, at skrive ud til raw printeren
Yep, hvis det så bare virkede for HP printeren, men der trækkes 1 binært
fra alle karakterer (se første mail i tråden). Til min Epson printer virker
det fint, hvis der altså udskrives til -raw

Er der nogen andre der kan udskrive PCL filer gennem SuSE?

Er der nogen der kan få SuSE's version af Apsfilter til automatisk at vælge
filformat?

Fuck: Jeg fortryder at jeg ikke holdt mig til RedHat, det kan sku' da ikke
være rigtigt at sådan noget ikke virker lige ud af kassen (disclamer: jeg
har drukket adskillige glas rødvin i aften :-)
--
Hilsen
Klaus V. Slott