Re: Min computer bryder umotiveret sammen.

On Wed, 2 Jan 2002, Kresten Buch wrote:

> Hej SSLUG
>
> Jeg installere RH 7.1 på min nye computer.
> Så går der noget tid hvor alt fungerer uden problemer af nogen art.
> Der der så sker er at min computer fryser, alting stopper og jeg kan intet
> gøre andet end at trykke på reboot-knappen.

Forslag;
* Opgrader til RH 7.2 eller Mandrake 8.1 for at få et
  journaling filesystem (Ext3 eller ReiserFS).
* Jeg tror du har defekt hardware - start med at lade
  maskinen oversætte et kæmpe program om og om igen.
  F.eks. Emacs eller GCC - her vil du få sig11 fejl
  hvis du har defekt RAM (som jeg havde).
  Se http://www.sienet.hu/linux/sig11-FAQ.html

--
Peter Toft, Ph.D. [pto@xxxxxxxx] http://www.sslug.dk/~pto

  "Med fare for at lyde som den idealist jeg er, vil jeg
   appellere til jer alle sammen: Lad os dog arbejde
   sammen og bruge hinanden, i stedet for at skændes og
   rakke hinanden ned."  -- Hanne Munkholm