Re: Postfix + MySQL

Nikolaj <schulz@xxxxxxxxxx> wrote:

> Er der nogle, der ved, hvor vidt Postfix mht. mailalias, etc....kan køre i
> en MySQL-database i stedet for på filniveau?
> Såfrem der er - så vil jeg da gerne høre kort om jeres erfaringer....evt.
> hvis I har nogle links, så ville jeg også meget gerne se på dem :-)

Vi kører flere hundrede tusinde brugere på det måde, det kører bare.

Den eneste fælde mange falder i, er at man skal sørge for at tune sin
MySQL, da hver mail giver fire opslag i basen (i hvertfald med
virtual_maps).

--
Allan Joergensen aka [DW] on eu.openprojects.net

"I am an optomist."-Pesto "Yeah."-Squit "Thats it!!!!!
Q$^&@$%!*&"-Pesto