Re: Set Enviroment variable

Hi.

Jeg har kun et par måske-hints baseret på mine erfaringer med
cross-compilers.

> Configuring for a powerpc-unknown-linux-gnu host.
> Created "Makefile" in /gcc using "mt-frag"
> /usr/bin/ld: cannot open crt1.o: No such file or directory
> collect2: ld returned 1 exit status

crt1.o kommer s'vidt jeg husker med libc, og der er noget med
at den bliver installeret et forkert sted...  og den så skal flyttes
til f.eks. /<prefix>/lib   hvor <prefix> er installations-prefix
for compileren...      Det ser ud til at du bruger /usr/bin/gcc
og /usr/bin/ld, så evt. burde crt1.o befinde sig i /usr/lib
(sådan er det her på mit system)..
Prøv evt. at søge efter den i /usr/lib/gcc-lib eller tilsvarende..

   bean