Re: USB-keyboard.

fre 2002-01-04 klockan 21.34 skrev Ole Tranberg:

> Via USB-porten, eller via ps2-porten? Hvis det er USB-porten, så må
> det vel bare være et spørgsmål om at jeg skal finde en anden driver,
> mon ikke?
>
> --
> Mvh,
> Ole Tranberg

jag har kört det genom båda utan problem, jag vet inte vad du menar med
drivrutiner. Jag kör min med dem ordinarie drivrutinerna till X.

gjorde inget för att få det att funka efter installation. Så det finns
ett alldeles utmärkt USB-stöd för det här tangentbordet =)

--
//
Magnus Alexandersson

http://k509.smalands.lu.se
. : Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups : .