RE: Defekter efter RPM-installation med --nodeps :-( Hjælp..

Aarghh !
Jeg,fæ, - gik ud fra at dependency-warnings gik på at pakkerne skulle bruge openssl funktionerne, og ikke lige netop i denne
specifikke udgave. - Æv !

Man er altså nødt til at synkronisere til laveste fællesnævner, da man ikke kan gå ud fra nogen baudkompatibilitet. - Er dét korrekt
forstået ?

Jeg gik også ud fra at jeg bare havde 'klippet navlestrengen' mellem openssl og Samba og SSH.
Hvad jeg jagtede var en måde hvorpå man kunne genoprette denne 'navlestreng', - men OK, hvis pingvinen vil ha' det sådan, - so be
it.

Men....
SSH er også kvadret. - og rpm -q ssh siger den ikke er installeret, hvilket undrer mig.
Dette tyder jo på jeg ikke vil kunne finde en ssh som jeg kan installere til openssl 0.9.6b-8 :-(

øv.

/Kenn