Re: Re: ssci brænder

In article <Pine.LNX.4.33.02000@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>, Lasse Stig Thomsen wrote:
>  min /linux/driver/scsi, men når jeg så starter xconfig så er der intet
>  punkt der hedder det som der står i readme filen. Faktisk er der intet nyt
>  under SCSI =(
>  jeg har huske at lave en "make mrproper" først

Tekram DC-315U kortet er noget lort for at sige det mildt.
Til linux bliver driveren ikke rigtigt opdateret mere, jeg skiftede mit
kort ud for snart ½ år siden, da der ikke var andet en problemer med
driveren.

Det bedste råd er nok: Find et andet kort.

Tekram's DC-390 serie er faktisk rigtigt god og er understøttet i
standardkernen.

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxxxxxxxx
webshop: http://www.linuxpusher.dk