Re: NIS - NFS, Linux & Solaris blandet.

Jon Bendtsen wrote:

> On Sun, Jan 06, 2002 at 03:50:40PM +0100, Klaus V. Slott wrote:
>
> [klip]

> linux har haft problemer med NFS imod ikke linux NFS klienter.
Øøøh nå. Jeg er da heldigvis sluppet helt uden problemer.

> Hvilke kerne options har du valgt? kører portmap ...?
Jammen alt det ser ud til at virke, mit problem er mere banalt :-)

Sagen er jo at når jeg går ind via min NIS distribuerede navn/kodeord, så
fyres den .profile m.v. der hører til mit SUN login af. Det virker ikke
særligt godt da tingene jo ikke ligger de samme steder og jeg vil f.eks.
gerne køre KDE på Linux platformen - mens jeg er tvunget til at køre CDE
når jeg sætter mig ved en SUN.

Jeg er selv med til at administrere SUN kværnene, så jeg kan sagten rette i
profilerne. Jeg var mere ude efter hvordan andre gør.

--
Hilsen
Klaus V. Slott