Re: MSN messenger til Linux?

Klavs Klavsen wrote

bruger Gaim (søg på sourceforge/freshmeat).. den er sej.. der er et plugin du kan hente (hent den kompilerede version) - så har du de MSN ikoner der findes.. den fungerer fedt, med de plugins.. der er masser af plugins..

Jeg har lige hentet Gaim og installeret det, men aner ikke helt, hvordan man bruger det! Når man starter det op, skal man skrive et screenname og password. Bruger jeg mit UIN eller nickname fra ICQ kommer jeg ind (altså logger på). Der står så, at der bruges OSCAR netværk. Hvad pokker er det?

Hvordan tilføjer man MSN venner, ICQ venner osv?
Hvordan logger man sig på MSN netværket?

Anders Misfeldt