Re: bank skift, AL-netbank stinker!

Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Klavs Klavsen wrote:
>
> <snip>
>
> Hmmm, i Netscape 6.2 fejler appletten med "Start: applet not
> initialized"...
jepper.. er ved at afteste JRE 1.4beta3 - skulle efter sigende virke..
vil dog skifte til formodentlig NextBank - da de officielt understøtter
Linux.Jeg gider ikke risikere at AL lige pludselig lancerer en ny version
igen, som ikke virker.. hellere have en bank som jeg er sikker på fungerer.

> Det var trist, jeg må jo så se mig om efter en ny bank ved
> lejlighed, hvis der ellers er andre banker der vil have en
> studerende med en pænt stor kassekredit (stavnsbundet, hvem mig,
> neeej pjat...).
haha.. surt.. rart jeg ikke længere er studerende.. nu er jeg en af de der
højtlønnede IT folk man formoder de gerne vil have som kunder. det bliver
du jo også en dag.. de har vel lidt fremsynethed.. (skulle man tro)..
ligesom virksomheder der giver deres software til skoler gratis, fordi de
ved at eleverne, så foretrækker deres software, når de kommer ud i
erhvervslivet.. :-)

--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - OpenSource Consulting
        http://www.osconsulting.dk klavs@xxxxxxxxxxxxxxx

          Private Email kl@xxxxxxx - http://www.vsen.dk
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter