Re: bank skift, AL-netbank stinker!

Søren Holm wrote:

> Jep ! :)) - det gør den også hos mig. Men dem der har fået det til at
> virke siger at det gør
> den også hos dem.
scratch that.. :-)
hvis man kører regxpcom som root.. så funker det.. da jeg startede min
browser og valgte about:plugins.. voila.. :-)

Nu kan den loade applet'en.. desværre kan jeg ikke logge på.. først kunne
jeg indtaste mig brugernr. og kom videre til enter password og psw-fil..
men der ville den ikke gå videre.. lukkede så.. og nu kommer jeg ingen
steder, selvom jeg indtaster brugernummer og trykker ok.. :-(

Kan være jeg skulle prøve at hente JRE 1.2.2.. det virker bare lidt dumt..
for hvilke apps vil så ikke virke ? - jeg troede JRE skulle være bagud
kompatibel?

> Men anyway. Har lige snakket med Bent Boyden fra Al-bank, og fortalt ham
> om vores kvaler.
> Han vil set på det, og derefter vende tilbage.
glæder mig til at høre hvad han siger..

> Det skumle er at al-netbank er skrevet til jre1.2.2 - så hvorfor den så
> ikke kører på 1.3.1 fatter jeg heller ikke.
se tidligere kommentar mht. bagud kompabilitet :-)

--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - OpenSource Consulting
        http://www.osconsulting.dk klavs@xxxxxxxxxxxxxxx

          Private Email kl@xxxxxxx - http://www.vsen.dk
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter