Re: Beskyttelse af passwords under X, over netværk

On Fri, 2002-01-11 at 08:29, Mogens Kjaer wrote:

> Har du rent faktiskt undersøgt, hvor meget dette betyder i praksis?

Jeg har ikke lavet deciderede målinger, men det er klart mærkbart,
specielt ved brug af en bestemt applikation, der er kraftig bruger af
Java 2D, eller andre grafikapplikationer, fx. Gimp.

Det næste er så, at vi er op til 15 samtidige X brugere på serveren, så
den skal lave en del krypteringsarbejde; CPU ressourcer, der var bedre
brugt på det egentlige: At være udviklingsserver.

/Martin.