Re: kreatecd

On Wed, 16 Jan 2002 02:02:03 +0100
Søren Holm <sgh@xxxxxx> wrote:

> Hej !
>
> det er nemlig den jeg har købt.....
> og den er altså 24x
>
> Og jeg vil bare have den til at køre 24x hvis cd'en understøtter det.
> Og sig nu ikke at man ikke kan få cd'ere som kan brændes 24x....
> der var nemlig en med. :)

det kan man skam sagtens, de koster bare omkring 10kr stykket ved køb af
100stk. hvorimod de TDC skriver som jeg benytter til 8x kan fåes til
2.25kr/stk hvis man køber 100. Så er det lige jeg spørg hvad det fede er
ved at man kan spare et minut eller 2  pr brænding.

MVH
Kim Schulz

--
[              http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!            ]
[                           Seneste artikel:                           ]