iptables og vpn (PGPnet)

Jeg har en RedHat 7.1 firewall på bagsiden af min adsl router, og bagved
firewallen et par W2K maskiner (beklager).

Jeg skal fra min W2K gennem programmet PGPnet (VPN) igennem min firewall og
videre til min arbejdsplads. Jeg har certificater der virker - afprøvet via
modem gennem forskellige ISP'er.

Jeg bruger iptables og et let omskrevet H.Størner script til opsætning. VPN
bruger jo UDP port 500, og den kommer fint igennem, men bruger også port 47,
50 og 51, og dem kan jeg ikke finde ud af at sætte op. Firewallen har 2
netkort - eth0 er ydersiden.

Altså er spørgsmålet: Hvordan åbner jeg for vpn gennem min firewall med
iptables ?

Med venlig hilsen

Michael Brinch
http://www.brinch.com    mailto:michael@xxxxxxxxxx