Re: xine og xine-lib-d4d

> Jeg mener at der er links til det fra xine.sf.net

Ja, der er denne her :
> The following external web sites provide xine plugins and extensions as
> well as binary packages:
> http://www.world-space.de/captaincss/ enhanced DVD plugin for xine
, men der får jeg en : "error 404: Datei nicht gefunden!"  :)
Damn, jeg hader tysk ...

> dvdnav. Det har den fordel at det er lige meget med at regionscracke din
> DVD-afspiller, for dvdnav kan afspille dvderne alligevel. Det betyder så
> også at kravet til CPU'en bliver en smule størrere, men tilgengæld er
> der menu-understøttelse i det.
> Du kan finde det på dvd.sf.net
 , også som plugin til xine altså... Jeg lurer på det - takker ...

btw, du bruger også dxr3, ikk' ? Efter hvad jeg kan læse er der et dxr3-plugin
med til xine, og kan også se det i xine-lib/src/dxr3(har ikke lige
mulighed for at afprøve det pt.) - er der andet jeg
skal tænke på mht. Hollywood kortet andet end det ? Spiller det ud af
boksen, eller ... ?

/a