Re: cron i redhat7.1

Alex Kofoed wrote:

> Jeg får ikke det forventede resultat som er ændring at min route-table så
> internetforbindelsen afbrydes
> Ingen fejlmeddelelse fra cron, hverken som mail eller i /var/log/messages
>
> /lokalnet er en mappe jeg har oprettet hvori filen ligger
>
> mvh    Alex

nu kører cron med nogle ordrer, OG NU KØRER DEN MED ALLE.
De ordrer den ikke ville køre skyldtes at der ikke var givet en fuldstændig
sti til dem, så det var det. Jeg har lige tjekket man pages og
vejledningerne i sslug's Friheden til ... og kan ikke se denne oplysning, så
det burde måske understreges her,

nå men nu er alt godt    mvh.    Alex