Re: server

Hejsa,

Fik lige en tanke,
kan man ikke bruge FTP som virtuelle drev? istedet for SAMBA og NFS.
Hastigheden er jo max for nettet. Jeg ved godt at acces tiden er hoej, men
naar den foest er connected saa er hastigheden jo ganske god. vel ogsaa
god nok til at man kan realtime redigere i et word doc paa en win2k
maskine.

MVH: Lasse Stig Thomsen