SV: SV: Kerne moduler og sikkerhed

> fordi vi i dag har udviklet en laser
> =
>
> :   pistol og ikke l=E6ngere producere projektil pistoler er det ikke =
> : l=E6ngere=20
> :   n=F8dvendigt at g=E5 med skudsikker vest, meeeeen mon ikke der stadig
> =
> : mange=20
> :   pistoler i oml=F8b??
>
> Se i ordbogen under "security by obscurity", eller "det er en kort varme
> at
> pisse i bukserne".

  ?? Det ser jeg ikke lige sammenhængen i??

  Tvært imod må det da være det modsatte jeg skriver da jeg mener man altid
  kan blive sikkrere og derfor ikke syndes man skal udelukke gamle metoder

  at comprimise et system på bare fordi man nu har fundet en nyere og
  smartere medtode da jeg med stats garanti kan forsikrer dig at vi ikke har

  set de sidste til cracker/orme/trojans der stadig vil benytte den gamle
  metode.

  Men jeg kan forstå at du mener udtrykket er falsk så lad mig prøve at
  spørge på denne måde hvis man går med livrem er det så ikke sikrere også
  at gå med seler??

> Det behøver man jo ikke at være. Det findes sikkert som standard udstyr i
> ethvert root-kit som man kan downloade.

  Men betyder det at metoden vil forsvinde fra de gamle root kits??

-- Regards Andreas

Follow ups